תקנון ותנאי שימוש באתר, ונוהל ביטול
לקוח/ה יקר/ה,
- בקשות לדחייה / ביטול הצגה שכבר הוזמנה, ניתן להעביר למחלקת שירות לקוחות עד 48 שעות לפני תחילת ההצגה.
- ניתן גם לרכוש כרטיסים כמתנה.
- ביום ההצגה יישלח אליך מסרון (SMS) עם מקומות הישיבה בהצגה. הכניסה לאולמות תהיה באמצעות מסרון זה. יש להציג המסרון בכניסה לאולם. אנא ודאו שמספר הטלפון הנייד מעודכן.
- ניתן להזמין כרטיסים להצגות בטלפון: 04-8600500 שלוחה 1. כמו כן, ניתן לבצע הזמנת כרטיסים באמצעות אתר האינטרנט בקלות ובנוחות.
- מחלקת שירות לקוחות תשמח לעמוד לשירותך במועדים הבאים:
בימים א' – ה' בין השעות 09:00 – 21:00, בימי ו' וערבי חג בין השעות 09:00 – 12:00מוצ"ש (בערבי הצגה בלבד) מצאת השבת - 21:00.
__________________
נוהל ביטולי עסקאות
על פי תקנות הגנת הצרכן (ביטול עסקה), לצרכן הזכות לבטל עסקאות מסוימות באופן חד צדדי וללא סיבה, ולקבל את כספו חזרה, תחת התנאים הבאים:
- ניתן לבטל את העסקה רק אם ערך המוצר הוא מעל ל-50 ש"ח (51 שקלים ומעלה).
- על הצרכן להודיע למוכר על ביטול העסקה בכתב, באמצעות הדואר, בפקס או בדואר אלקטרוני.
- על המוכר להשיב לצרכן תוך 14 ימים ממועד קבלת הודעת הביטול את הסכום שנגבה, בניכוי דמי ביטול בגובה של 5% מסכום העסקה או 100 שקל, הנמוך מבניהם.